onsdag 23 februari 2011

lunch dejt & bio


mamma sa när hon såg den här bilden att det måste vart extrapris på bb eller nått, han är då inte min haha. Hans ljusa ögon och hår och mina mörka ögon och hår. PLUS att alla drag är från pappa det me, menmen. Jag kan lova han är min för jag kände när han kom :P
Tisdag kom pappa hem från NewYork så vi åkte dit och umgicks lite. Enzo busade satan med mormor och allt som hördes hela kvällen va höga skratt från gullet =) myyyys!!
Sen onsdag stod öppnis på schemat och Enzo blev överlycklig, åkte dit vid öppning och Enzo lekte överallt med allt. Åkte kana, körde bil, pussade på andra barn och sjöng! Han är så söt min prins!!
Sen åkte vi hem och han vilade lite innan mormor och morbror kom över. R hade garage kväll så då åt jag, mamma och mackan ihop och enzo va överlycklig. Så mycke roligare än att bara vi är hemma själva när han är borta me för mamma malin är inte så kul längre tydlige..


Sen idag har vi precis kommit hem efter lunch på kondis med Julia =) mys! Nu sover plutt och sen när pappa kommit hem ska jag, Julia & Sarah på bio :) blir min låtsas fru och jag tror den kommer va kul =)
Nej nu ska jag vila lite, kram på er!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar