tisdag 22 februari 2011

så va helgen över igen, can't wait until next one!!

nej nu är botten nådd, nu får det faaaan räcka. Nu väger jag nästan lite mycke som precis innan jag blev med barn, nu får det faaan räcka!! Är så jävla trött på det här med vikten men faan, jag kan inte begränsa mig. Så nu jävlar ska jag fasen klara det och ber alla jag träffar om hjälp haha. Så om ni läser det här och sen bjuder mig på nått så påpeka att det ska va pyttelite och med 3tim mellanrum haha. Yes jag kör Vickis varianten som är att äta var tredje timme men mycket lite. Man kan säga att jag ska försöka göra en gastronomisk bypas fast utan operation och på mig själv :P haha, lät ju sisådär men va faan. Och för vickis och nårga hon känner har det funkat skit bra, Vickis ser amacing ut och har gjort det utan träning. Jag gillar ju att träna så det är inte det men bara det att just nu med Enzo och vårt liv tycker jag inte att det får plats, eller det är väl inget jag känner för att prioritera snarare, aja... Får i alla fall va nog nu. Så jag har gjort en liten bok eftersom jag älskar att göra listor och skriver upp allt jag äter och när. ALLT!! Men nu till roligare ämnen :P

min lunch, 5köttbullar & 1/2 potatis & 1/2 sötpotatis

I lördags så va vi först hos min mormor och morfar och umgicks :) jätte mysigt och dom älskar att träffa Enzo =) han va glad och go som vanligt och levde livet. Sen kom min morbror, hans fru och deras hund över också, barnen hade dom lämnat hemma haha. Deras hund är annat än liten kan jag lova, Enzo va i chock ett tag men sen gick det bra och han vågade till och med klappa henne :) Doris heter hon :P
Sen åkte vi till mamma (hon va me oss) och där lämnade jag Enzo med väska, resesäng och ett gott humör. Han ska för första gången sova över hos mormor helt själv. Helt själv är det verkligen också då pappa är bortrest och brorsan sover hon en kompis. Det gick i alla fall JÄTTE bra och han hade sovit jätte bra va. 21-08.30 utan att vakna en enda gång och hade bara vart glad nästan och inget gnäll. När vi kom dit dagen efter verkade han knappt ha saknat oss ärligt talat, så man oroade sig i onödan :P
I alla fall sov han där för att jag och rickard skulle bowla med Julia, Sarah & Peter :) Jag har inte bowlat på 2,5-3år så mycket intressant :) Gick sådär för mig men va skit kul ändå. Drack skumpa också och skålade för Sarah & Peter som ska gifta sig och ah vi hade jätte kul. Spelade lite dart efter och sen lämnade Julia oss för hon skulle upp imorn och vi gick ut på krogen en sväng. Mötte upp lite vänner till Peter och fortsatte ett tag. Va ganska lugnt men jätte trevligt. Sen åkte vi hem och åt lite i sängen innan vi decka runt 3-4tiden. HAHA!!
Och jag kan säga att vi mådde såsidär dagen efter haha, länge sen det kändes så.
Sen när vi väl orkade oss upp från sängen och film så åkte vi runt 1tiden över till mamma och hängde där hela dagen!! Mys!!


Enzo's grej hos mormor, rida låda haha








Doris & Enzo =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar