torsdag 10 februari 2011

ännu en veckan



Min fina prins. Vi har varit hos fotograf och lekt lite. Fick en gratis grej men sen fick man köpa fottona om man ville ha dom/några men man fick sminkning också men fixa håret gjorde jag själv, som det senare i veckan syns haha. Tänkte att för att göra det lite intressantare skulle jag lägga upp en bild i taget så här kommer nr 1 (vi köpte 10st så ni har några dagar till, kanske slänger in dom på bara mig tillsammans dock :P)

En veckan sen sist, ibland har jag tid och skulle kunna uppdatera mer men glömmer det ärligttalat. Har så mycke annat jag ''måste'' göra när Enzo sover eller liknande. Just nu ligger han på soffan och sover midda brevid mig, sovit i ca 1tim och 15min och jag hoppas på 2tim men man vet aldrig, när som kan han vakna.

Förra helgen hade vi mys med min familj. Mamma, pappa, syster + kille, bror, mormor, morfar, farmor och så såklart vi 3 :) mysigt va det.
Sen i veckan har vi varit på Öppnaförskolan i fruängen med Jason & Bindi och lekt, ätit lunch med mamma/mormor på kondis - mums och sen igår va vi och fotta oss lite.

Idag va Sarah och matte här på midda :) carbonara gjorde jag och syrran och det va verkligen mums :) duktiga vi!! Sen kom mamma och mackan förbi och sen kom Kicki, Håkan & Samuel. Enzos farmor, farfar och farbror :) fullt hus ikväll alltså :) mysigt tyckte enzo som stappla omkring!!
Nu ska jag kolla lite tv innan jag deckar. Vila upp mig inför helgen med svärföräldra mys :) blir en mysig lördag kväll med melodifestivalen känner jag på mig!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar