torsdag 3 februari 2011

En riktig mys dag



Igår va vi på öppnaförskolan och lekte. hade bestämt med jason att möta honom där för han är trött på att sitta hemma om dagarna och Bindi behövde komma ut bland barn och Enzo va bara glad för de :) Gustav (också från vår föräldragrupp) kom också dit med en vän så lite bekanta ansikten :) Va jätte kul att alla va ganska jämna i åldrarna just denna gång me. Alla va mellan 9mån och 1,5 verkade det som så alla lekte ganska lika samma :) Enzo va överallt och aktivast av alla som vanligt men blir ändå förvånad över hur snäll han är för att va så ''vild''. Peta lite på en kille som blev rädd och börja gråta lite men annars är han snäll och försiktig på ett sätt samtidigt som han ska runt mella alla olika grejjer och flörta med ALLA mammor haha, charmören min!
Sen idag så blev våra lekplaner inställda så vi drog på oss myskläder och hade en mysig dag hemma. Va extra mysig måste jag säga och Enzo har vart extra glad och kramig och flörtig. Tittar på en och skrattar och det roliga är att man kan skratta tillsammans med honom nu på ett nytt sätt :) Om han gör nått kul och jag skrattar åt det så skrattar han också åt det - sååååå sött!!!
Nu sover han, Rickard är i garaget och jag sitter själv och tittar på gamla bilder på enzo och undrar ''what the hell happend''. Hur missade jag min bebis som kom för snart 1år sen?? vart tog den lilla vägen, hur blev han så stor?? Vi ville ju ha en bebis men va han nånsin det haha. Känns som jag missat det fast jag vart med honom i stort sett dygnet runt i snart 1 år. Tror jag börjar få nån sorts ''1års kris'' haha.
Nej nu ska jag äta glass och sen sova, trött idag!! Kram på er

1 kommentar:

  1. Helt sjukt vad snabbt tiden går...
    Även om det är kul med allt som händer så vill man ju inte att det ska gå FÖR fort...

    Kul att ni oxå har jeansen!Så fina verkligen.

    SvaraRadera