måndag 7 december 2009

vecka 27+1

Gomorgon, gomorgon.
Jobb idag igen, jobbade igår me för att få bort min sönda nästa vecka. Men har sovit kasst både till igår och idag så vet inte hur jag ska orka dagen idag. Helt borta. Tur att jag är så jäkla duktig säger jag. Och inte för min skull utan mer för jobbets skull.
I lördas va det i alla fall ''tjej kväll'' hos madde. Eller ett sextoy party om man vill va exakt :) kändes konstigt att sitta och lyssna på det utan att ens ta ett glas vin och fnittra lite men det funkade :P Vi va 3st gravida, 2 med barn hemma och två utan så I wasn't alone om man säger så haha. Jag och Carro är också beräknade 2dagar ifrån varann. Jag den 6Mars och hon den 4Mars. Alla hade inte kunnit komma i sista sekund på partyt men eftersom vi va 7st va det full fart ändå. Satt kvar och umgicks och åt grönsaker, chips och dipp efter me och det va jätte mysigt :) borde man göra mer gånger än när sånt där är på G =)
Sen va det hem och sova för efter det och att jag och Rickard hade försökt städa undervåningen under dagen så va det sleepy och så jobb söndag som sagt. Söndagen tyckte jag sölade fram som bara den också, urk. Men eftersom den i alla fall inte va till 10 på kvällen så fick jag och Rickard en myskväll med midda i soffan och massa kramar!! Vi pratade lite med plutten i magen me :)
Och nu som sagt är det måndag IGEN.
Ska jobba 1tim längre idag och sen är det hem, mellis och sen ska vi nog storhandla eftersom vi inte har nån annan dag den här veckan till det och vi gör det 1gång/veckan nu. Tisdag ska nämligen Rickard på möte med alla säljare i Nora eller vart det nu är och sen onsda har vi ju ultraljudet, känns så spännande :) sista gången vi får se honom också innan han kommer ut förmodligen Har tänkt på det me att snart är det ju 30veckor som gått faktiskt och då är det bara lite, lite kvar. Fast vi tycker det går så HIMLA LÅNGSAMT kanske det inte gör det, snart kommer han ska ni se :) Myspys!! Can't wait!
Nej nu ska jag jobba - suck. Ha en toppen dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar