fredag 18 december 2009

v. 28 + 5

Nu va det ett tag sen och inte tänker jag skriva mycke heller.
Familjen (mamma, pappa & bror) har nu lämnat landet för att bila i Florida över jul och nyår och jag och sis blev lämnade behinde. Jag och Rickard har bestämt att vi drar till Borlänge ändå över julafton eftersom det verkar som om hela hans syskon skara gått me på att fira tillsammans men det återstår väl att se när vi kommer dit vilka som kommer och vilka som inte gör det.
Idag gick vi upp tidigare för att åka till Liljeholmens nya centrum och kolla lite grejjer innan jag skulle till jobbet. Rickard har jobbat så mycke hela veckan + sovit borta onsdan så han hade inget kvar att fixa idag och kunde dra. Men det gick ju lagom bra. Borde förstått redan när jag vakna att det va fel dag för exakt allt men nej man måste ju försöka. Åkte dig och skulle bla. testa nyårs outfits. Men jag såg fan bara ut som en fet jävel i ett tält i varenda grej jag testa som såg lite nyårs aktig ut. Jag grät i över 1,5tim när jag kom hem över allt och ingenting och kände att fira nyår och gå på Rickards systers + andra systerns mans fest i början av Januari sen kunde vi lika bra glömma, eller jag vill säga.
Riktigt pissigt. Sen va det ju bara att gå med påsar under ögonen till jobbet och se ut som att jag inte har sovit på 3dygn. För så såg jag ut efter gråt och dålig sömn. Hittade inte det andra vi letade efter heller, eller Åhlens gick vi inte ens och letade efter för jag va så sur men Rickards outfit han hitta fanns såklart inte i hans stl heller, men är man XS typ så blir det lätt så för killar :P nä men S då.
Får väl åka och trängas med resten av världen imorn ändå, woho!!
Har tid hos frisören imorn me. Ska klippa och färga ÄNTLIGEN och det är nått att se fram emot i alla fall. Sen är det snart lite, lite semester me så egentligen borde det väl va på topp men nej nej :/ tycker Enzo kan komma ut och mysa med mig och göra allt bra nu. Vet att det ändå är hans fel att jag är extra känslig. KOM UT!!!
Aja skriver sen efter helgen, förmodligen blir den bättre än idag.
Hade toppen.
kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar