fredag 4 december 2009

freda kväll

Idag är det fredag och jag önskar allra helst att jag låg hemma i soffan med Rickard och mös. Men nejdå. Men han spelar in Idol så när jag väl kommer hem ska vi se det lite senare, han såg det som en bra grej för då får han mer Tv-spels tid innan jag kommer hem :P så lite mys blir det i alla fall sen.
Veckan har gått gräsligt snabbt. Inte när det är kväll och man väntar på att jobbet ska sluta för det har vart trögt men fattar inte på fredagara att veckan redan är slut igen. Hoppas det fortsätter så men att det sen går gräsligt segt nästa år :) Vill inte ha en står 1:åring direkt och behöva gå till jobbet igen haha.
Inget speciellt har annars hänt. Vi har nog bestämt att vi firar jul i borlänge ändå för hela Rickards familj verkar ha enats om att göra det hos Kicki och Håkan och då drar vi nog också dit. Sen blir det hem och nyårsfest i huset tror vi men vi får väl se hur många som inte redan har planerat den dagen sen 1år tillbaka :P
Sen i helgen nu så blir lördag mest fixa hemma innan jag ska på tjej fest hos madde och kolla på snuskiga artiklar :) Sen söndag ska jag jobba så att jag fick ledigt på lucia och kan fira den med mamma och Co innan dom åker till USA. Sen onsdag nästa vecka är det ju 3D/4D ultraljud och Rickard ska få se själv att det är en liten snorig pojke som torterar och sparkar mamma där inne :D ska bli jätte kul och eftersom Rickard missade det ''riktiga'' ultraljudet och bara va me på det tidiga, tidiga så tycker jag att det ska bli jätte mysigt :) can't wait.
Har nu fixat lite med julklappar också men inte tillräckligt. Dock blir det inte jätte många i år eftersom familjen åker bort och budgetet detta år inte är jätte stor heller. Men Rickard's och systers är fixad.
Behöver lite tips va min bestis, festis kan tänkas önska sig dock (pek) så skriv lite förslag ;) haha
Ska försöka ta lite fler tjockis bilder nu me men face it - jag är bara tjock haha.
26 + 5


puss puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar