onsdag 3 mars 2010

onsdagen den 3/3 och ingen bebis..

Vet att det ju är snart men inte riktigt än men eftersom jag var 14dagar tidig trodde vi nog att det skulle bli lite innan men det verkar inte som det just nu. Har ju mått bra och hit och dit men haft mindre och mindre ork dom senaste veckorna och nu är det löjligt. Orkar inte gå i mer än några minuter oftast innan jag får ont nån stans och shopping är out of the question för det är när jag stannar upp som jag får ont direkt.
Så just nu händer alltså inte så mycket. Ligger mest hemma i soffan och har haft ganska mycka sällsis av Rickard som har haft lugna veckor nu efter nyår och som ser till att i alla fall vara i ''närheten'' och inte lämna sthlm försen lillen är ute.
Hade hoppats på idag eftersom han inte kom den 1:a då jag hade trott han skulle droppa ut (farfars födelsedag) men det verkar som vi får vänta tills han är väntad, på lördag, eller längre.
Vi får väl se. Vi väntar med spänning och jag får väl fortsätta röra mig. Gick ut en promenad med Rickard igår kväll trots att det är tungt men det hjälpte ju inte så vi får se. Nu ska jag fixa nått att äta för jag är hungri som bara den och sen ska jag vänta på Rickard som skulle komma hem tidigt och jobba hemifrån runt nu :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar