tisdag 27 mars 2012

Veckorna bara springer förbi verkar det som. Tycker inte det om man tänker på hur länge det är till september men tycker deg absolut när man komma här haha
Nytt är inte jätte mycket kul. Beväpna går och jag jobbar på. Tufft på jobbet nu med 3GS små precis 1åringar som enligt mig är på tok för små för att börja dagis och bara är ledsna och då med 3fröknar så kan man ju säga att vi har att göra och att dom andra 14 barnen inte kanske har så himla kul just nu stackarna.
Har också fått foglossning vilket är mindre kul. Framför allt pga jobbet och Enzo. Har bara haft det i snart 1v
En har redan blivigt värre pga dessa saker, jag som höll alla tummar och tår för en lika bra graviditet som med Enzo men hur dum får man va haha men blir nog såhär me för all stress och allt liv här just nu så ja, då är det så.




Enzo är just nu besatt, besatt verkligen av art va ute varje dag och vi får släpa in han lagom till sovdags, killen tror sommarn är här tydligen haha


Jag shoppa lite när underbara Mickis va här, tack snälla för det lilla besöket och hoppas du hade kul trors en lite sleten familj :p



Min älskade unge ska tydligen fila tånaglarna!!! Mammas kärlek har nu silvermålade sådanna nu också!! Kärlek!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar