måndag 12 mars 2012

Ensamma hemma


Vår prins!!!


Ja nu i 3dygn så är vi hemma utan pappa. Nu är snart dygn 2 över och känns skönt, har man en sambo ska den va hemma och hjälpa till annars kunde man lika bra göra det själv är min teori så nu är det skönt att han snart kommer hem. Han är i götet på golf mässa och säljer in sig.

Dagen har varit lite halv stressig och jag mår skit, mycket mer illa nu tycker jag isället som med Enzo då det värsta va över. Suck!!


Är lite nere just nu annars. För mycket hormoner, mycket illamående, Rickar jobbar mycket, jag känner mig lite ensam utan vänner och mamma - alltid mamma!

Har inget att va nere för egentligen med en skatt i magen men ah, sånt kommer ju ibland fast man inte känner att det borde va så. Och det är mycke just nu och det jag skulle behöva är Julia eller syster och lite egentid nånstans. Menmen, that's life. Som jag skrev på fejjan här om dagen så verkar 10barns mammorna på tv har mer egentid än vad jag har.

Nej nu ska jag kolla klart på mitt favvo program Familjen Annorlunda och sen ska jag faneme sova!!!

Sov gott!!





Lite kusin mys bjuder vi på!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar