onsdag 7 mars 2012

min 2 åring





I helgen har vi firat världens bästa unge som blev hela 2år gammal. Shit pommes!!

Helt otroligt va fort tiden går. Måste säga nu i efterhand att jag är lite glad att jag inte fick helt som jag ville och att liten kommer när han är 2,5 istället för gud vad jag älskar den här tiden nu. För vår unge är 2år den perfekta åldern. Han lär sig så mycket och är såååå lycklig och glad och rolig och bara helt underbar!! Helt sjukt att man kan bli mer men jag och R är mer kära i honom än någonsin så vi njuter verkligen av tiden just nu!!
Mamma, pappa, bror, syster + bebis kom i fredags och stannade till söndag och som vanligt va det ap mysigt och så tråkigt att dom va tvugna att åka igen. Vi har lekt, busat, myst och på söndagen så hade vi som sagt kalas för prinsen me och han blev som vanligt lite väl bortskämd. Mormor är speciellt bra på det men dom andra också ;) och moster gav skor (blanda.) som blinkar när man går och nu ska han ha dom HELA tiden inne fast dom är lite stora och ramlar av hela tiden haha.


Måndag fyllde prinsen år på riktigt och på dagis bjöd han på glass, fick ballonger, fina kort och en liten present - gossedjurs giraff med svans så tror ni han va lycklig och nöjd eller :) jojo och den är nu med Hund överallt. Förhoppningsvis kanske hund kan stanna hemma ibland då för han är ju så otymplig. Sen va det mys, bus, fikabesök av farmor och hennes mamma och sen åt vi god mat och kröp ner i soffan med pappa. Helt underbar födelsedags helg och födelsedag!!


jag själv jobbar på och är på samma ställe och ska va minst hela Mars så är skit bra. Bara jag slipper magsjuka som går runt just nu men håller ALLA TUMMAR OCH TÅR!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar