onsdag 29 februari 2012

sista februari


Duktig killa hjälper mamma skruva!!!





det är idag det och snart är Mars här, månaden då min älskade skatt föddes. Yes, på måndag fyller prinsen 2år, redan. HELT SJUKT!!
Förra veckan blev vi hemma HELA veckan då jag först va sjuk och sen fick Enzo feber. Inte roligt men vi hade mysiga dagar nerbäddade i soffan så visst va det trist men ändå lite mysigt.

Helgen flög förbi som vanligt och nu är sista veckan av februari här.

Jobbade måndag och sen vart ledig tisdag och onsdag. Igår städade jag bara då och idag har jag gjort lite nyttiga saker. Fixat mina naglar (fick det på alla hjärtans dag), handlat mat och sen hämta plutt igen. Åkte till svärmor och sen promenerade vi i det fina vädret till hennes mamma och fikade och umgicks. Sen promenerade vi hem igen och Enzo va jätte duktig och gick massa, har vart jätte dålig på det på sistone men dags att börja träna Penz och du ska bli storebror nu!!
Sen hem och åt middag han och jag och sen badade/duschade vi och mös ett tag innan det va sovdags för monstret.

Nu sitter jag i soffan och undrar om inte Rickard borde komma hem snart men orkar nog inte vänta, trött och ILLAMÅENDE, bättre att sova bort den jäkla känslan!!! :P






tjock mamma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar