söndag 19 februari 2012

sjuk :(

Mår inte bra idag. Igår fick jag gå och snyta mig hela dan men eftersom jag nästan aldrig är sju så ignorera och gå vidare. Idag vaknade jag & mådde piss. Ont i huvet, seg i kroppen, snorig - ja allmänt nere. Rickard skulle ju åka & köra lite på sin sprojlans nya hoj han köpt men tur hade man & Enzo fick följa med till farmor & leka lite så jag ligger i morronrock under täcket i soffan och känner mig smått död. Hoppas allt är bra imorn, skulle behöva det den här veckan, inte jobbat riktigt tillräckligt denna månad än så kom igen liksom!!

Annars har jag blivigt tjock som en boll redan & är i slutet av v.10. Mår illa mest hela tiden tycker jag & orkar inte äta hela tiden men jaja, hoppas det går över snart för läste lite tillbaka & har påstått att det värsta illamåendet med Enzo slutade i v.11-12 så håller tummarna :)
Nej fy, nu ska jag kolla klart på den här tonårs skräp filmen som är på & sova lite innan huset blir fullt igen.






kurerar mig med blodgrape/apelsin juice & en tallrik vindruvor, jordgubbar & bananer!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar