fredag 3 februari 2012

pricken


Noll tid till datorn över huvutaget. Har jobbat denna vecka ÄNTLIGEN och sen direkt för att hämta hem lillskiten och som sagt får jag ju inte på datorn när han är vaken så så kunde jag ju glömma detta. Eller får och får men då ska han skriva och tanigt tangenter mm så lika bra att skita it. Nu är han i alla fall hemma i nån vecka för han har fått vattkoppor.
Har ju gått på dagis men nu va det "över" trodde vi då ingen mer blivit smittad och det gott ett tag men ack så fel man kunde ha. Och det är ingen sjukdom jag avskyr sådär, bättre att jan har det gjort Men finns INGEN sämre timeing än nu :(
Jag har jobbat 9-14 mån-tors och då händer detta + att det är dop nästa helg och jag visste hur min syster skulle reagera - galen!! Han är ju den viktigaste hösten utbrast hon, men vi får nu se hur det går....
Han har i alla fall 20-40 prickar nu idag stackarn. Han verkar inte plågas av att dom kliar men det sitter en i ögonvrån som inte det skön ut och ni hittade jag precis en INNUTI örat :( Plutten!!!
Blir mys hemma fre-sön i alla fall och sen ska vi pussla lite. Om dom nu behöver mig nån stans, behöver ju verkligen jobba så Rickard får ta en dag i alla fall och så kanske farmor tar någon och sen jag, får se hur det ska gå ihop!


Hittade precis en koppa under Enzo's tunga och en i hans gom när han skratta satan, stackars liten!!



Nej urk nu måste jag äta, så jävla slut just nu!!

1 kommentar:

  1. Stackar´n!hoppas han kryar på sig!
    Tack snälla du för de söta orden.

    SvaraRadera