onsdag 22 februari 2012

sjukdagar

Igår orkade jag lite mer efter en heldöd söndag och en måndag med en trött kropp. Så jag lät Enzo Penzo va hemma och vi åkte till Falun och Sportys lekland. Va inte alls många där mitt på dan en tisdag men det tycket jag va skönt för då kunde jag låta honom löpa på lite mer för min energi är ju inte vad den ska/brukar vara. Va jätte kul och mysigt och sen åkte vi hem och va ute och njöt av det jätte fina vår vädret. Dean lekte, Enzo somna och jag bara njöt av solen.












Det va tänkt att jag skulle jobba och Enzo skulle till dagis idag men nejdå, han fick feber inatt så det va bara att stanna hemma och ta hand om trollet. Han ville inte vakna i morse och har suttit HELA dagen under täcket i soffan och myst. Stackars liten. Men är många på dagis som har feber och hosta nu tydligen så skönt att det ''bara'' är feber i alla fall. Han är ju itne så ofta sjuk och när han har feber brukar det inte vara så länge och har han inte lidigt så mycket utan mest myst.

Jobbigt bara att jag skulle behövt jobba hela veckan men första va det jag och nu Enzo så det kan jag ju fet glömma, jaja!!


Vecka 11 nu, ska till barnmorskan för inskrivning imorgon :) spännande men sjukt hur stor jag blivigt redan, haha. Sjukt!!

Nej nu ska jag mysa ner mig lite brevid lilleman för han sover lite väl sen middag. Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar