söndag 22 januari 2012

ännu en helg i sthlm över


Ännu en helg i Sthlm är slut och denna en extra trevlig för mig :) mest för att jag hann träffa så mångra bra på samma gång (även om jag inte hann prata med alla jätte mycket) men också för jag fick baka tårta och fick paket :) hihi För i veckan fyller jag 25!!

Annars hann vi mysa med moster och kusin, leka med Alvin och massa mys med mormor, morfar och morbros såklart säger Enzo. Sååå nöjda!!


Enzo och Alvin - glada och trötta små fisar !!!










Gjorde 2st maräng tårtor och en ¨långpanna¨med gräddtårta :) mums!!


Av pappa (och mamma och mackan då haha) fick jag en limegrön mini data. Kollade på alla möjliga men insåg sen att jag gärna vill ha en liten jag kan ta i skötväskan och ta med lätt på tåg och liknande. Jag är nöjd :)

Fick sen massa olika fina saker, TACK ALLA SÅ JÄTTE JÄTTE MYCKET!!



Nej nu ska jag äta ost rullar, haha - knäppt med så sugen!!

1 kommentar:

  1. Låter o ser ut att ha vart en helt fantastisk helg!o jädrar vilken smaskig tårta!mums!

    FÖRLÅT att jag inte hunnit svara på din fråga.Har vart usel på att hinna med något blogg läsande på sistone.
    men iaf.ha ha ha Egentligen kanske jag inte är last gammal (33) men ibland känner man sig allt lite sleten... ; ) Vi vill gärna ha ett barn till.Men eftersom vi fick göra IVF för att få Victor så vet vi inte riktigt hur det blir.De PÅSTÅR att det bara "kommer att komma " denna gången,men vi har väldigt svårt att våga tr på det.Så vi får se.Är mer än nöjda med Victor!

    stor kram o grattis i förskott då!

    SvaraRadera