onsdag 11 januari 2012

mitt i veckan

sitter och kollar på Gray's och faaan va jag hatar att dom sänder just denna jävla sesong mitt på dagen, faaaan!! Sitter och bölar ögonen ur mig för är avsnitter nu där sjukhuset får en galning på halsen som går runt och skjuter folk. Helt sjukt men urk, dom här (kan det va 3avsnitt i rad med dom här scenerna) avsnitten. Man kan verkligen inte hålla sig, helt sjukt!!!

Faaan!!!

Missfall, operationer, döende och kära. Helst sjukt, hoppas det inte sänds nå mer imorn, måste nog ut och promenera just den tiden i så fall haha.



Annars va helgen toppen. Har jag sagt att man inte festat innan men festat med familjen Eriksson. Tåls att sägas igen. Festen va i alla fall sjukt kul. Massa ungar dom dansa. Uppträdande från familj och vänner (mig blandannat) och liknande. As god mat. Enzo va dock mammigare än någonsin tidigare i sitt liv.
Kan bero på 2v ledighet med mig kanske men gud va han höll på. Blandannat fick jag gå upp på scen med ett sprite (läsken alltså haha) utspillt över mig då han vägrade sitta i sin stol och dricka :P
Försökte ladda upp lite filmer från kvällen hit men lyckades inte. Förmodligen pga att vi fortf. inte har vanligt internet mena att vi nu tycker det är ganska skönt att inte ha en extra utgift. Vi kopplat inte Iphonen för båda har ju en och då blir dom ju ändå laddade samtidigt, inte då farligt alltså!! Men får försöka ladda upp dom nån annan gång sen då.

Nu ska jag hämta min plånka på R's jobb, sen äta lunch och gå en lång prommis med jycken.
Have a nice day och håll alla tummar och tår att jag behövs på jobb snart, börjar både bli långtråkigt och snart farligt för ekonomin!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar