tisdag 17 januari 2012

det rullar på




En ny vecka har börjat och jag är sååå trött på att dom inte bara kan ringa in mig så jag får jobba. Både för att det är tråkigt och segt att sitta hemma men allra mest för att jag behöver tjäna pengar. Vi har en buffert så vi klarar oss men va faan. Finns så mycket roligare och mer nödvändigare saker vi skulle vilja använda pengarna till och det är inte så man kan göra massa roliga saker då heller. Men bor man i hus så blir det så, I NEED TO JOB!!!


Annars tickar allt på. Enzo är tillbaka på dagis and he loves it. Rickard jobbar satan igen. Jag kollar jobb, städar, tvättar, diskar, lagar mat och är en riktig hemma fru just nu. Dean gillar det dock för nu har han sällsis ALL THE TIME. Lite rädd för hur det ska gå sen bara då jag kommer jobba dagtid också då. Och Rickar gillar inte att åka från jobbet för att gå med honom så skulle va bra om jag skulle kunna det. Aja, återstår att se!!


Helgen väntar STHLM då min mamma tvingat ner oss haha. Jag fyller ju år nästa vecka så påstår mamma att alla vill fira mig där me så är väl bara att masa arslet hem haha

Längatar!!!


Känner mig lite ensam på vän fronten, någon i Borlänge som känner lika?? Kanske som har en galen unge som vill leka me min me?? haha :)

Nej nu ska jag göra nytta!! Kram på er


3 kommentarer:

  1. Inte i Borlänge men 20 min ifrån :) vi vill gärna leka med er nån dag!

    SvaraRadera
  2. Och det får ni jätte gärna göra :) jobbar inte du?? Eller du kanske är lekledigl ibland?? :) behöver ni hjälp på jobbet är jag ledig att utnyttja me, börjat dö av uttråkning nu haha
    Men bara säga till när ni vill leka :)

    SvaraRadera
  3. Va kul! :) är timvik på ett demensboende i Leksand så jobbar inte så mycket, sen pluggar jag på distans samtidigt så jag brukar ha lite tid över till lek :) de brukar behövas mycket vikarier ialf till sommaren, så om du är arbetslös då så får du säkert jobb! Får mitt schema imorgon så kan kolla hur det ser ut framöver.

    SvaraRadera