onsdag 18 januari 2012

står lite inför valet eller kvalet....

funtat ett tag på att byta sida att blogga på. Mest för att hel plötsligt bråkar denna med mig lite och jag lyckas inte hålla den snytt längre och speciellt inte med dom tråkiga program jag har på datorn. Och har hittat en annan där det är såå enkelt. Lätt val tänker man då kanske (om det nu är nödvändigt att den ska va så snytt) men NEJ. Det är inget lätt val. För jag vill inte släppa mitt ''förflutna'' här. Allt från Enzo's graviditet och hans första 2år i livet. Så blir nog inget ändå, vill inte släppa att man kan gå tillbaka och kolla. Nej fan sluta grubla över skit och gå och sov haha. Som om jag har bättre att göra om dagarna :P

Åkte i alla fall med svärföräldrarna till Romme idag och hade lite egen, mysig after skiiii med faster + små killar och lite annat folk. Va mysigt att ha gjort nått kul i en annars ganska tråkig vecka. Nu ska jag sova för imorn ska Enzo till dagis och sen drar vi till El Stokolmo :) woho!! MAMMA!!!

1 kommentar:

  1. Har för mig att det ska gå och flytta allt man skrivit till den nya bloggadressen :)

    SvaraRadera