måndag 25 oktober 2010

Ny vecka IGEN

och 2månader till jul, sjukt hur snabbt 2010 gått och förstå, snart är 2011 här och då blir våran plutt 1år. Nej så ska jag inte tänka än, han är inte riktigt 8månader än så ett litet tag till dröjer det i alla fall!! :)
I helgen har det varit full fart vill jag lova. Fredagen började med mys och sen gick vi hem till Nisan och fikade och myste =) jätte kul och hatar att det går så länge mellan varven...
Sen va det hem och äta och fixa sig finare än på mycke länge och pussa på trollet som bara den för sen skulle jag ut på krogen. Lite lessen att jag inte tog bild på mg själv :P va ganska nöjd för en gångsskull.. men smart är man ju inte jämt. men vi gick i alla fall ut och drack skumpa och hade jätte trevligt och gick sen vidare och dansade och hade skit kul =) tack tjejer!! Kom hem vid halv 4 och enligt rickard kunde jag inte hålla klaffan men äh, han kan man väl inte lyssna på :P



Sen lördag va det full fart igen. Tobbe kom ner från Borlänge fredag och stannar hela helgen så vi drog in honom till stan, luncha, kollade runt i affärer mm. Sen va det handla mat för jag skulle laga midda till 10personer. Blev min roast som jag alltid gjorde i Australien. Lamm stek, sötpotatis, pumpa, potatis och gravy :) va såå jäääävla gott så man ville dö :P
Så blev det midda. Jag, Rickard, Tobbe, Emma, Sarah, Alex, Krille, Emma, Håkan & Samuel. Sen va såklart Enzo & Alvin me men dom lekte och hade sig mest och Alvin deckade ganska snabbt :)
Va i alla fall jätte trevligt och vi va uppe länge och pratade skit och drack vin :) Och fick ganska bra med sovmorgon dan efter me :) Enzo har blivigt så duktig!!
Söndag åkte vi iväg och åt brunch med tobbe innan han skulle bege sig hemåt. Måste också berätta att vi kollat efter min jacka jag hittade och gillade i borlänge men tror ni den finns i sthlm?? nejdå, muppar!!
Sen åkte vi till mamma och pappa för där va det midda med hela familjen plus farmor :) mysigt!! Enzo röjde runt som vanligt och lekte med katterna, blev omkullsprungen av kyra och körde runt lära-gå-vagnen som dom hittat efter brorsan. Vi satt alla och snackade och helt plötsligt kom han gående och hade rest sig själv mot den och gick, vi blev lite chockade :P filmade lite men han va mer intresserad av reklamen på tvn men ni ser att han kan i alla fall :)


Nej nu ska jag mysa med plutt!! kram på er alla och hoppas ni haft lika nice helg som jag :D

4 kommentarer:

  1. OJOJOJ :D va han är duktig!!! :) sånt där kan man väl inte när man bara är 8 månader!! eller inte ens blivit 8 mån :) han är rolig han lilla enzo :)

    SvaraRadera
  2. nej 7,5 snarare när denna filmades. men han är lite känd här borta för att ha brottom :P lite väl mycka bara kanske haha. vad kan din lilla enzo nu?? kryper han eller nått sånt?? =)

    SvaraRadera
  3. ja jag blir alldeles stum när jag ser eran enzo! och jag har berättat om han för mina vänner :)
    Min Enzo drar sej fram på händerna i en väldans fart! Han börjar i krypställning men landar alltid pladdask på magen, men de är ju så han tar sej fram istället :) Han har precis börjat dra sej upp mot saker nu, öppna spisen är roligast! 2 tänder uppe i överkäken och en liten minitand på väg upp nere :) De är så mysigt!
    Usch, jag ångrar att jag tog bort min blogg, tror jag ska fixa en ny!

    SvaraRadera
  4. då måste du säga till, börjde undra vart den tagit vägen när jaag tröck på länken som jag sparat och inget kom. du får börja igen, jag lovar att läsa :)

    SvaraRadera