måndag 4 oktober 2010

Måndag & massa bilder :)


Våra busungar!!
Nu har jag även fått säkra öppnaspisen då Enzo snabbt lärde sig av Alvin att den va intressant :) busar dom där två knattarna :)
Helgen har gått snabbt som vanligt. Fredag så va jag och Enzo med Sarah & Alvin i farsta i några timmar och strosade lite. Sarah hade massa ''to do'' och vi andra 3 hängde mest på. Inköpte några fina ljuslyktor på Coozie också, I love that store :)
Sen bakade jag & Enzo äppelpaj & Julia fick komma över och smaka. Hon sa det va den bästa hon någonsin ätit - 1:a pris till oss med andra ord. Enzo åt glatt på en bit äpple - Mums!!
Sen va det myskväll i soffan med mannen & va en hel bra fredag med andra ord!!
Lördag va det full fräs. Först va vi med pappa & bror och köpte födelsedags present till min mamma. Lite sent men pappa är ju lite seg ibland kan jag ju lova så han ringde mig dagen efter hennes födelsedag och bad mig hjälpa honom. Vi skulle i alla fall plocka upp en men det blev 2st så dom har någon att leka med. En lite söt tjej och en kille. Rosie & Nicke (nyfiken) men mamma ska döpa om dom när hon ''tänkt'' klart :P haha
Sååååå fina är dom i alla fall och hon blev riktigt glad!!

Sen va det att race:a iväg på dop. Colins dop närmare bestämt :) Mycke trevligt men lite ont om plats på fikat så Enzo blev lite sur för att han inte kunde röja. Plus att en överbeskyddande storebror skrämde slag på honom en sväng me haha. Men det va mycke trevligt och Madde berätta sen att den bästa presenten av alla va filten från oss. Måste fotta nästa gång men beställde en filt i flees med hans namn och födelsedatum på och en lite bild på nalle phu och ihor :) såå söt. Fick 5 bodysar med me Nalle Puh men filten va den braiga grejjen :)
Sen va det vidare till mamma & pappa igen för att gå ut och äta midda eftersom mamma fyllt år. Åt kina - mumsigt!!
Sen söndag åkte vi dit igen och va där hela dan. Rickard åkte iväg och hjälpte bror sin flytta en sväng men kom tillbaka sen. För att blandannat mysa med kissarna :) gooooos!!



Mormor & Enzo mys blev det också såklart :)


(lillebror :) )
Måndagen har bestått av mjukisar, pyjamasar, gos, mys, lite ''olyckor'' där Enzo slagit i huvet lite väl mycke i sina storslagna försök till att gå själv, en sväng hos mamma & pappa för att umgås & äta kanelbullar OCH - jag har haft mitt körkort i exakt 5år :) GRATTIS mig själv haha. Hade toppen nu så skriver jag snart. Imorn är det playdate med Sanna & Linnea. Ska komma ihåg kameran denna gång :) Kram på er!!
KÄRLEK - KÄRLEK- KÄRLEK - KÄRLEK - KÄRLEK - KÄRLEK - KÄRLEK

(va länge sen jag la in en bild på mig, nån stans alls :P så här kommer en)
(sen har också Enzo's vinteroverall kommit :) fin, brun & av märket Polar & Pyret - nöjda!!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar