tisdag 13 juli 2010

tisdag

Nu ligger jag i sängen och svettas. Så tråkigt att jag tycke det va rellativt kallt här först men så fort man lägger sig igen är det tillbaka. Älskar värme men nätterna är jag så sju helvettes trött på. Klibbigt och fördjävligt och jag kan verkligen inte sova med öppet fönster där vi bor. Menmen. Idag har vi i alla fall inskaffat en pool (till). En som vuxen kan sitta i och det har jag gjort kan jag lova. Hoppade till och med ner på kvällen en sväng.
Annars är svärföräldrarna här och ikväll åt vi midda med dom, mina föräldrar + bror och rickards två bröder. Igår va vi på resturang vid kungsträdgården och Enzo va så duktig. Han somnade i R's knä vid slutet - sötnöt!! Ska ladda in bilder imorn och lägga upp lite :)
I helgen va vi på landet och fredagen spenderade vi på Kolmården. Har massa fina bilder och va me om en massa skoj. Blandannat en giraff unge som nästan slickade rutan på bilde på saffari :) gullgull!!!
Vi hade brorsan me oss och hade jätte mysigt och Enzo skötte sig också jätte bra. Kollade delfiner, apan Enzo, giraffer och mycket, mycket mer.
Nej nu ska rickard får fixa lite på min dator så jag kan leka lite med photoshop sen som jag fått av svärfar :)
kram på er i värmen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar