lördag 24 juli 2010

borlänge

Idag är det lördag & vi är i Borlänge. Men inte hela familjen. Rickard är hemma och går på golf ( Brohof open??) med samuel så jag och Enzo åkte hit själva. Spännande!! Men resan hit gick jätte bra och Enzo sov hela vägen. Vaknade till för att somna om när jag petade in nappen - duktig kille. Sen va vi och mös med lite kusiner och hade en riktigt trevlig dag. Enzo kunde dock inte riktigt somna och efter ca 1tim somnade han på mage brevid mig i stora sängen. Men det gjorde inte mamma nått :) Nu ligger han dock i sin säng och sover men får väl se hur länge det håller med massa kussar utanför som studsar på studsmattan och SKRIKER för fullt!! Lite små galen håller jag nog på att bli efter 1timme...
Va en toppen dag idag i alla fall. Spenderade 7timmar på raceing banan och kollade min lillebrorsa som körde. Jag fick köra fram hans bil till lineup en av vändorna och va mycket kaxig. Han är petig min bror ska ni veta så det va stort :) Dom körde första kval rundan nu på kvällen efter en hel dags race och marcus va en av dom 14 av 27 som är vidare och får åka imorn - bra jobbat!!
Såg många coola bilar och en mustang elbil en liten kille körde runt me, ni ska få se bilder sen :)
Efter race åkte vi hem till rickards föräldrar där vi bor och åt tacos med dom och en av enzo's fastrars familjer. Sen kom en faster till med familj och det blev som sagt mycket livat. Slutsatsen av dessa två heldagar i borlänge är toppen MEN vi saknar Rickard så det gör ont nån stans :/ men snart är vi hemma igen.
Imorn åker vi ut till dala airport för race ganska tidigt och så får vi se hur länge vi stannar innan vi beger oss hemåt. Vore toppen om Enzo hade en lång, lång vaken period så han kanske kunde sova hela vägen hem sen men det är väl tveksamt. Men kanske vill mamma åka hem med oss ifall marcus åker ut, you never know!!


Nej nu tänkte jag kolla in nått på tv3 play eller nått sånt. Hade toppen!!
God natt från Enzo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar