torsdag 21 juni 2012

måste jag döpa allt haha

Så springer dagarna iväg igen. Fredags va det ju i alla fall student och sen vidare till race i Tierp där vi spenderade hela helgen.. Studenten i familjen hade i alla fall lätt största ''skylten'' både tillverkat av skyltstället i år och säkert nånsin i denna stad i alla fall. Täckte alla andra stackare och alla älskade den. Såg tom. att det kom lite tårar hos studenten :) GRATTIS Robin!! Nu är du stor kille.

Tyvärr vart det ju mest regn i helgen och vi har mest myst, kollat bilar och hänt i bussen men va jätte mysigt och trevligt ändå. Man kan aldrig gnälla när man hängt med mormor, morfar och morbror tycker Enzo. Han va helt sjukt nöjd fast han bara fick se lite action. Han fick också en stor dragster av moffa. ÖVERLYCKLIG!! Kallar den såklart ''mackan bil'' och det är bara marcus som både kör och vinner. Min älskling va han avgudar sin morbro!!
Fick också lite plansher och sånt att sätta upp på rummet av massa snabba gubbar som tyckte han va hel cool :)

Annars är vi i v.28 nu och som vanligt fullt ös. Helt sjukt stark bebis och jag börjar befara av den stora storleken, men vi får väl se haha. Sen har vi i vart på ''playdate'' hos Elina med hennes mysiga killar. Loe är 1år yngre än Enzo och så har hon ju tvillingarna som nu hunnit bli 3mån. Hel mysigt att på sniffa och mysa lite bebis och killarna fick leka. Fast Enzo va hårthäntare än han brukar vara vilket gjorde mamma lite irreterad. Vet inte om han kände att han för en gångs skull va störst och trodde han kunde bestämma. Gillade det inte för han är ju inte så i vanliga fall så vi hade en ''snack'' i bilen tillbaka sen haha. Men bebisar är han ju alldrig kär och snäll mot så va mest stackars Loe han trodde han kunde bossa över. Får hoppas dom vill leka igen ändå :P

Fick uppdatering på kattbebisarna idag också, ska nog hälsa på dom nästa vecka igen :) myspys!!
Den lilla gråa och en av dom svarta ska komma och bo hos oss om ca. 1månad.
Tar två för att dom alltid ska ha varandra och just dom för att jag först verkligen ville ha en grå Wiskas katt och denna är sååå söt även om den nog inte kommer se ut som dom i reklamerna och sen en svart för det va dom 2 som va tjejer också och jag röstar på tjejer den här gången. Alla djur jag haft själv har vart killar och tjejer är vanligvis lättare så nu sätter vi stop för den trenden haha. Inget skvättande och sånna saker (yes har haft en katt som hållt på så me förr så nej nu testar vi tjejer) :) Enzo längtar och vi me, han ärlskar djur och förtjänar verkligen att leva med något djur och som sagt katter klarar sig ju själva till skillnad från hund så ska nog funka perfekt. Men saknar Dean, speciellt just nu :( hormoner?? Jo med men massa annat me. Så himla jobbigt och speciellt nu när jag igen går hemma men det visste jag inte då och kunde ju tyvärr inte lösa problemen. Och som många små hundar vill dom verkligen inte va hemma själva. Tur han har sällsis av både hund och katt kompisar nu + hästar om dagarna. Men urk va jag saknar honom!!!



Min lilla kock!! Kärlek!!
 

1 kommentar:

  1. stort grattis till studenten!
    O shit pommes frites vilken skylt.Världsklass!
    O kattongarna är ju bara för söta.

    FÖRLÅT att jag inte tackat o svarat förrän nu.
    Tack för gratulationerna.Helt galet att vi vann!O HELT sjukt att du dessutom känner dem med fulaste badrummet.Hur stor är chansen liksom??

    KRAM o hoppas ni haft en härlig helg

    SvaraRadera