måndag 11 juni 2012

v. 27 här kommer vi!!

 Fredag
Så va vi lediga från jobb och dagis och vi ville njuta av dagen och det gjorde vi :) Vi åkte till affärn redan runt 10 tiden och köpte jordgubbar, bananer, dricka och jag hade me mig ännu mer gott och så gick vi till stora parken på Hagalund och satte oss. Enzo lekte, cyklade för jag hade tagit me mig den, och bara hade det as soft. Ronja kom också och hängde med oss. Sen efter några timmar drog vi hem till henne och blev bjudna på lunch och satt ute på baksidan och njöt av solen och spanade båtar (gjorde i alla fall Enzo).
Sen va det hem och hänga lite innan jag drog ut och åt middag och gick vidare på drinkar med jobbet jag varit på sen februari nu, jätte trevligt och så glad att jag fick följa med :) visar nog att dom gillat mig precis som jag gillat dom :D

Lördag la vi Äntligen klart golvet i sovrummet. Va ju typ kvar längden av Enzo men Rickard har verkligen inte pallat men nu va jag dryg och han hade inget val. Sen har jag fortsatt med mitt tvättande och vikandet gruvar mig, urk - tråkigaste av allt!!
Sen åkte vi på grillkväll i Torsång hos Ronja och Samuel. Tog med Tobbe för att väga upp alla brudar där ute. Enzo kollar dock bara på en. Han har gått och förälskat sig i Millan han :) Blond 20+ :are och han är HELT förälskad. Satt exakt Hela kvällen ''Millan titta mig'' och liknande när hon försökte prata med andra haha. Gullunge, tur han charmar in sig ordentligt för annars skulle dom blivigt galna på han :P

 Konsentration

Sen söndag va vi tvugna att hämta Mackans chassi då det ska stripas av R innan nästa helg och tävling så vi åkte allihopa och kollade lite bilar. Regnade tyvärr så blev inte mycket körning och fick inte se Mackan köra alls men Enzo va glad i alla fall då han fick se lite stora bilar köra. Mammas hjärta, han gillar verkligen dom här utflyterna. Race är bästa lekplatsen enligt plutten!!


Nej en kopp fin kaffe, lite mörk choklad och tv kommer nu.
Har idag varit smått galen på att inte veta vad vi ska få by the way. Känner  nu att vi kan vänta lika bra när det närmar sig och det är liksom så spännande det också även om jag tror det lutar mer mot en tjej. Och även om kön inte spelar roll så vill jag så gärna börja fixa inrednings grejjer som jag inte kan utan att veta kön, fasen då :P
Idag är det 100d kvar och imorn är vi nere på 2siffrigt, äntligen :D snart ska älskling bli storebror - STORT!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar