tisdag 11 maj 2010

tisdag idag och helgen gick snabbt som attans. Igår va det piss väder så gjorde ingenting alls och det va ganska skönt. Idag har det vart jätte fint väder och jätte varmt (bara 15 stod det på termometern men tror absolut mer, kunde knappt ha kofta på mig och jag är inte så känslig). Vi tog först en promenad med Sanna och lilla Linnea och sen åt vi lunch ihop. Enzo sov hela promenaden och lunchen - miin duktiga kille!! Sen blev han lämnad på mormor och morfars jobb ett tag så jag fick åka till tandläkaren. Första gången jag lämnade bort honom fast det bara va 1-1,5tim. Men det gick jätte bra. Ny äten och sovit massa men när jag kom tillbaka låg han i mormors knä och sov ändå - sötnöten!!!
Sen åkte vi hem och så kom min Johan på fika - myspys. Och träffa Enzo för första gången. Alldeles för länge sen vi sågs men nu när vi inte har varsit omöjligt schema utan bara han har ett och jag är ledig så ska vi nog kunna ses lite oftare :)
Imorn vet jag inte riktigt vad som händer men på torsdag ska Nisan komma hit och fika och träffa Enzo för första gången - det är ju på tiden!!!
Planerar annars dopet för fullt. Vi har ''bantat'' och inte bjudit ''alla'' men ändå är det ca. 75-80 pers som är bjudna. Helt sjukt. Men vi har ju inte små familjer heller. Även fast från R's sidan är det ju bara familjen och från mig släkten. Men hans nära familj är dom ju lika många som min närmaste släkt med alla syskon barn mm. Kommer nog i alla fall bli helt toppen. Är ju lite som jag är så :D
Nej nu ska jag fixa lite till medans R underhåller Enzo sista halvtimmen innan läggning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar