onsdag 19 maj 2010

Hej igen. Onsdag idag och halva veckan snart avklarad.
Förra veckan va helt underbar. Va ju en lång helt, torsdag-söndag, och vi hade mycke kul. Byggde staket mest och grävde med grävare på baksidan och Pontus (rickards lillebror) va här och hjälpte till också. Använder minsta lilla som en ursäkt att komma till oss i Sthlm. Åt midda med grannarna mitt över både torsdag och fredag och jag lekte för fullt med både Enzo och deras Alvin :) han blev precis 8månader - underbar unge!! :D
Sen har vi vart ute en hel del också eftersom vädret vart helt underbart!!
Måndag tog vi det mest lugnt och jag va otroligt seg. Gick 1 timmes promenad i skogen jag och plutten och på eftermiddan kom sis över med ett mjukis sett (som han kanske kan ha i höst) med Tigger på och vi tog en kaffe ute i gräset och myste lite med plutten när han vaknade. Tisdag va det grannligan igen.
Maja och Mille kunde inte följa med för Mille är sjuk men Annika & Oskar, Sarah & Alvin och jag & Enzo möttes utanför husen kl 10. Gick ända bort till mälarhöjden och ner till vattnet. Gick sen en annan sväng hemåt. Åt i västertorp innan vi fortsatte hem. Gick i ca 2tim sammanlagt om inte mer.
Sen tog vi kaffe i gräset på Annikas tomt och killarna fick sparka av sig lite efter lång tid i vagnen.
Enzo hade såklart sovit hela tiden - som vanligt när han åker vagn :P Men Oskar va grymt trött på vagnen och ville springa runt och Alvin ville ner och åla sig lite :) Vi va ute i 5tim allt som allt innan Annika gick för att hämta Olivia i skolan, Saarah gick hem och la Alvin i sängen och jag gick hem till älsklingen som precis kommit hem!! Va en helt toppen dag i alla fall :) strålande sol och massas motion.
Idag är det som sagt onsdag och vi ska skriva på faderskaps papper äntligen. Dom har fullt upp just nu :)
Så idag blir R pappa på riktigt - haha
Fast nu innan ska jag, Enzo och mamma till Plantaget för att köpa lite fint till våra tomter :D puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar