måndag 26 april 2010

Tillbaka igen. I helgen har det inte vart en lugn stund kan jag lova för R's föräldrar har varit här IGEN. Händer mer än ofta nu och har räknat ut att vi har setts nu 5helger sen Enzo kom och han har funnits i 7helger var av en på sjukhus. Hela huset blir alltid fullt när dom är här me för Krille och Emma kommr över, Samuel mm så vi är alltid minst 8-10 pers då. Är helt slut efter sånna helger kan jag lova så i dag kände jag mig ärligt talat medvetslös när jag vaknade. Blev inte så glad heller när Enzo vaknade av R's alarm men inte går R upp. Nej han behövde tydligen inte de och bestämde sig för att sova 1tim till fast vi hade blivigt väckta. Ingen bra morgon humör då kan ni säkert förstå :P men han tog me Enzo upp efter lite morrande och svärande så jag fick somna om ett tag själv i alla fall :P Sen nu har vi vart med lulan i skäris för att köpa present till lulans Mattias som fyller 25 idag.
GRATTIS MATTIAS :)
Stor kille de där :) ;) Men nu är vi hemma igen. Dock ska vi åka tillbaka dit en sväng med Rickard för att kolla nått han ville ha, eller skyller jag bara på honom?? Kan så vara :)
Annars är det full rulle den här veckan. Julia idag, Sarah W på onsdag, syster och jenni någon dag (får se vilken) och Zandra som kommit till Sthlm någon dag me. Hade tänkt Sanna me men så blir det inte nu för hon mår inte så bra för tillfället, stackaren - krya på dig!!! Har alltså en del att stå i och känner mig lätt stressad trots att det inte finns nån annledning. Men gör ofta det när det känns lite för mycke. Måste lära mig att slappna av lite men när man inte kunnat det på 10år är det lite svårt att börja. Suck!! Hoppas Enzo kan lära mig det när han blir större. Han får säga till mig att chilla och tat lite lugnt :)
Nej nu ska jag ta och se om han vill ha lite käk innan jag och R ska äta och sen åka.
Här är lite bilder me by the way :) kramkalas!!












1 kommentar:

  1. Gud vad söt han är när han är vaken! Har ju bara sett honom när han sover. Hälsa rickard och lillkillen från mej! ;) Pusspuss/ Tilda

    SvaraRadera