onsdag 14 april 2010

Det blir lite hopp mellan skrivandet men den tiden jag har att skriva (när han sover) har jag en himla massa annat att fixa. Tråkiga men nödvändiga saker som tvätta, diska, äta mm. Nu har jag gjort allt det och han ligger fortfarande brevid mig och sover, så jävla söt han är!!
Kan bara sitta och titta på honom, han är helt jävla underbar!! Så fin och duktig.

Nu börjar han vrida sig lite brevid, dags för mat när som helst.
Sen här veckan har jag i måndags varit på vårdcentralen och tagit bort en tå nagel så kan inte gå speciellt bra kan jag säga. Ska till bvc idag och har få lånat Rickards skor för att tån ens ska få plats med bandaget som ska sitta på i några dagar :/ annars är det foppa tofflor som gäller :/ urk!!
Som sags bvc idag för vägning och mätning. Rickard är borta länge idag (tror det va linköping om jag inte minns fel) så kommer nog inte hem försen vi ligger i sängen. Kanske drar en sväng förbi mamma då så hon får gosa lite. Sen så ska jag nog till madde imorn eller fredag. Carro är i sthlm och hälsar på me och hon skulle nog också komma så det blir väl Smilla och Adam som leker och Enzo och hennes lilla tjej som ligger och kolla på varann :P Vet inte om hon fått ett namn. Hon är också född i Mars men lite efter Enzo. Hon va beräknad 2dagar innan han va men han va 1dag tidig och hon väldigt sen. Ska bli kul och träffa en lika liten i alla fall :)
Vad har hänt annars då. Vi har sålt silver saaben för rickard blir tvingad att ta en tjänstebil trots att han inte alls vill. Menmen, så den sålde vi i fredags så nu har vi en bil denna vecka tills han ska hämta sin nya nästa vecka. Därför har jag Cadillac just nu så jag inte ska behöva försöka gå så långt med tån. Men jag gnäller inte, min favvo bil ju :)
Nej nu måste han äta om det ska gå ihop med bvc så nu måste jag sluta!!

1 kommentar:

  1. Ja verkligen! Det var en massa strul bara, men jag fick tag på en vagn i alla fall.. Den sista i hela stockholm & det skulle inte komma in fler fören i mitten/slutet på maj så jag hade riktig tur..
    Det hade varit kul att få se din lillkille också! Men vi kanske hinner med det innan vi åker hem :) Kram

    SvaraRadera