måndag 15 februari 2010

v. 37+2

Idag va det måndag igen då. Inte för att det borde spela nån roll för mig men känns så ändå. Lite konstigt men känns verkligen inte som att jag är ledig. Det man märker det på är väl att Rickard är borta vecko dagar men senaste veckan har han ändå vart hemma ganska mycke så har känts skönt. Den här veckan blir lite annorlunda dock när dom har folk här från Norge som dom måste ta hand om så då blir det mer borta. Så den här veckan har vi inte beställt plutten :P :) haha
Helgen har varit bra i alla fall. Fredag va det Hairspray på China Teatern med Julia. Det va hennes julklapp från mig. Innan åt vi midda och vi hade en jätte nice kväll. Va hel nöjd men ja det va svårt att sitta så länge och promenaden till T-banan va tung trots att den va jätte kort men jag vill absolut inte att Rickard skulle åka fram och tillbaka. Jag är inte handikappad än. Va i alla fall en as nice kväll och jag va helt slut när jag kom hem.
Sen lördag va det teater med mamma och syrran. Vi fick skjuts in av Rickard och såg Bruden som visste för lite på Maxim och efter det gick vi till Beirut Cafe och åt en mysig tjej middag. Va där jag och Rickard hade våran första och enda date :P Jätte mysigt och annorlunda och vi hade jätte trevligt även denna kväll. Slut i ryggen efter teater och middags stolarna bara så sen hem. Där va Krille och Danne över på midda och hade kollat melodifestivalen. Satte uppe och pratade med dom ett tag innan jag gav upp och gick och la mig :)
Sen söndag var det ju alla hjärtans dag. VI hade en hel mys dag. Låg i sängen länge, låg i soffan och myste. Gick inte ut försen runt 4 tiden då vi drog och handlade lite och sen lagade ví midda tillsammans. Sen kollade vi en film och mös lite till innan vi gick och la oss igen. Va en perfekt mys alla hjärtans dag, precis vad jag behövde efter den här helgen :)
Hoppas eran helg vart lika bra och ha en nice vecka!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar