torsdag 11 februari 2010

v. 36+5


Go morgon, go midda, go kväll. Klockan springer iväg och ändå tycker jag att denna vecka har gått ganska mycke segare än andra. Men det är väl för att vi börjar bli otåliga nu och för att plutten inte ger mig mycke vila just nu. Kan inte sova mycke och när jag sover vaknar jag varannan timme av drömmar och toalett besök. Känner mig inte direkt utvilad så mornarna är sega just nu. Sen orkar jag inte gå runt eller sånt för får ont i ryggen efter 10-20min men kan heller inte sitta i soffan hela dagarna för får ont i ryggen av de me. Men men det är snart över. Känner mer och mer att det är på G så jag ska nog inte få vänta så mycke längre. 22dagar tills han är beräknad men eftersom jag tror han kommer den 1:a så är det ju till och med mindre än det, men vi får väl se. Kan ju bli lite mer också, you never know.
Han har hicka hela tiden nu också plutten. Mellan allt knuffande och puttande vill säga, fasen han är på tok för stark haha

Vi är i alla fall klara hemma nu. Korgen är bäddad och uppställd i vårt sovrum och den är såååå fin.





Vi är också klara med prinsens egna rum. Världens coolaste killrum. Eller barnrum över huvutaget :) Vi är jätte nöjda och speciellt eftersom vi kommit på och faktiskt gjort allt själva också =) ska nog inte behöva göra om där inne i första taget.






Nu sitter jag i soffan och väntar på älsklingen som är och fixar min bil. Dom kopplar ur airbagen så att plutten kan åka fram när vi åker själva vilket vi ju kommer göra i den bilen. Rickards bil låter vi va för den används ändå mest i hans jobb som det ska vara.
Igår va Julia och Mathias här på midda och jag lyckades riktigt bra. Gjorde en AS god och sen gjorde jag frukt i ugnen med vit choklad på. Inte bara va maten god utan vi hade as trevligt. Love my best friend!!

Nej nu ska jag vräka i mig min skål med skivade kiwi, banan, vinddruvor, jordgubbar & passionsfrukt så jag står mig till middan när han kommer hem lite senare än vanligt.

Imorn är det barnmorska på morgonen och sen på kvällen midda och Hairspray med Julia (fick hon i julklapp av mig) =) lördag ska jag, mamma och sis på Bruden som visste för lite också, blir en fullt ös helg men ska bli jätte kul :D


love Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar