söndag 18 november 2012

Önskelistor

Nu har mormor önskat sig önskelistor och vet att några till undrade vad lillkillen önskade sig så har sammanställt lite. Han önskar sig massa mer men satt ihop lite. Han har pekat själv på allt utom IKEA haha så det är en lite salig blandning :)
Annars flyter allt på. Den här veckan har vart helt sjukt kul med massa nya grejer (som det abslut inte brukar vara för mig så jätte kul). Har fikat och lekt med en dagis kompis till Enzo - Leo och hans mamma och lillebror. Varit i sågmyra med Ida & Olivia, sytt & pysslat med Ronja, fredagsmys & bak med Ronja, lördags middag med Ida, Alex & Olivia och idag söndag va vi och hängde lite med Kicki & Håkan.
Super kul vecka alltså och har hittat lite nya roliga bekantskaper. Ida måste jag erkänna att jag fallit pladask för och ser verkligen fram emot att lära känna henne mer och mer. Hon är så himla snäll, rolig och social och är verkligen så himla underbar!
Nej nu ska jag ta min prinsessa som vill umgås lite innan det är dags att gå och sova.
God natt på er så ska jag försöka bättre nästa vecka haha
 
 


1 kommentar:

  1. Har föresten inte satt dit det jag köpt såklart ;)

    SvaraRadera