tisdag 25 september 2012

Vårt nästa lilla mirakel är här och det blev en riktig liten Prinsessa!

  Och det va kärlek vid första ögonkastet för alla i familjen. Efter en hemsk förlossning (ja tycker jag nu men ska nog berätta om den först när jag ''lugnat ner mig'' lite) så kom en fin liten flicka. Känns helt sinnersjukt att ha en dotter. Att ha ett barn kändes stort men att ha två känns helt ofattbart.
Nu i början lite stressigt också med mornar när man ska till dagis (vi som faktiskt måste ställa klockan för att komma upp och iväg) men också helt underbart!! Enzo ÄLSKAR henne och är jätte glad på henne men hans 2års trots har tagit vid lite mer så jag och pappa är poppis men inte att lyssna på värst mycket haha, ungar. Men jag är helt tagen. Förälskad och lycklig!!


Inviger syskonvagnen med båda ögonstenarna för första gången!




Är hon inte världens finaste lilla sak??
3620gram & 50cm

NOVA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar