torsdag 6 september 2012

helg igen...

 
Och så va helgen här på ännu en vecka, ja för mig och Enzo som är lediga fredagar :)
Man kan ju hoppas att han måste åka till sin farmor medans mamma åker och kläcker ägg men chansen känns som väldigt liten att den kommer alls nu helt plötsligt haha, sjukt!!
Sen 1dag tillbaka är livet ingen lek heller. Visst har ju mått lie dåligt till och från men ändå bra men nu är det inte toppen längre. Ordentlig ''träningsverk'' i botten av magen så så fort jag går (och sitter för den delen). Måste kissa mycket oftare, sover inte alls så bra längre och alla hormoner jag undrat vart dom varit denna graviditet kommer i ett. Till tv program som är helt obetydliga, till obekväma sitt positioner, till att Enzo gjort illa sig och mycket annat. Helt sjukt att vänta till 2v innan och ta ALLT då på samma gång. Suck!!
Kom nu, kom nu, kom nu!!!

Nej nu ska jag glo på lite tv och fundera på morgondagen. Enzo's fröknar börjar tydligen också tröttna på tjockmagen så dom tyckte jag skulle ut och springa lite och det tyckte Enzo lät kul så kanske ska lyssna på det haha



v. 39
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar