onsdag 30 juni 2010

30 Juni

Fan jag har blivigt sämt på det här men vet ändå inte om nån läser så..
Senaste nytt:
Enzo kan nu skratta med ljud :)




Så jäkla underbart och gör en sååååå lycklig kan jag lova :)
I natt sov han också för första gången en hel natt. Somnade efter lite om och med kl. 22.00 och vaknade kl.07.30 och hade sovit precis hela natten utan att äta, jag själv vaknade ju några gången och undrade om han levde men va så nöjd på morgonen och kände mig så pigg att jag inte vet om jag skulle skratta eller gråta av lycka. Är ändå många månader sen jag sov en hel natt utan avbott. Han väckte mig ju även i slutet av graviditeten. Plutten min!!
I måndags föddes också Enzo's kompis & Smillar lillebror Colin kl. 20:10. Vägde straxt över 3300 och va 49lång. Grattis familjen :)







Tack alla som kom, betyder otroligt mycket för oss!!
Kärlek
Grattis Madde också som fyller 22år idag, och till Colin som sagt :)




3 kommentarer:

  1. Vi bor i insjön! De va pappan som älskade namnet redan innan jag vart gravid. Han fick de nog från den där noshörningen du vet :) eller var de en gorill-bebis? Ett fint namn ialf tyckte jag med, så de va en självklarhet att om de blev en pojke skulle han heta Enzo :)
    Varför valde ni namnet? Ha de bra ni med!!! Kram EMma & Enzo

    SvaraRadera
  2. Jo de ligger väl 3 mil från borlänge. Bor ni i borlänge menar du? :)
    Ja de har man fått lära sej nu, Enzo Ferrari! Många frågade i början om jag gillade Ferrari eftersom han hette Enzo (jag fattade ingenting) haha..
    Har även fått kommentarer som "Stora Enso" Då får man lov att säga "Enzo med Z alltså" :)
    Va på en bilverkstad häromdagen och då såg jag några fälgar som även hette Enzo :) Kanske kommer från Ferrari? Vet inte. Men coolt!

    SvaraRadera
  3. Härligt! Dom växer ju nästan lite för snabbt..
    Jag vill stanna tiden nu för Adam har blivit jätte stor och snart är hon lika stor, uscha. Dom utvecklas för snabbt.. Kände det första gången hon vände sig från rygg till mage och det blir bara värre för varje sak hon lär sig haha..

    SvaraRadera