måndag 17 december 2012

och inte blir jag nå bättre heller...

nej jag måste erkänna att jag känner för att skriva av mig men när ska man ha tid?? Sonen lägger sig halv 8 och när det är klart vet man aldig men då är ju sessan vaken me och hon somnar 22 och hittills lägger jag mig samtidigt som henne varje dag. Idag har jag tagit med datan upp då jag inte är trött än och försöker att inte slå för hårt på tangenterna men tycker dom låter extra mycket ikväll såklart :P
Nu har Nova precis blivit 3månader och det är sjut att det verkligen måste gå så snabbt. Hon är fortfarande så himla snäll och go och framförallt glad och flörtar lätt in sig hos alla hon möter. Tänkte här om dagen på nåt vi va i London när Enzo va 6mån och kollade på lillbrorsan som race:a och kom då på att Enzo höll ju på likadant. Skulle smila in sig hos varenda tjej som jobba i affärerna och hade sig. Så kanske också går i arv haha. Skulle inte förvåna mig för ännu en Rickard gen det där ;)

Enzo är inne i en tidig 3års trots som inte är att leka med. Han är fortfarande min underbara unge mellanåt som tur är men trotsen är så ordentlig just nu att det inte ens är lite kul längre och vissa dagar vet man inte vad man ska ta sig till.
Mest är det testa gränser och absolut inte lyssna och man blir ju inte lite matt... Men jag vet det är en fas och en speciell ålder och med energin av en riktig kille så blir det väl så och hoppas han är snabb på att gå igenom det och sen är över det haha. Tills nästa fas/trots :P

Bjuder på lite bilder på mig och mina fina barn innan jag ska sova lite!
God natt på er, måste ladda inför morgondagens julklapps handling.
Soo long!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar