onsdag 21 december 2011

julkänslor??

Har varit så mycket konstigt här på senaste att jag inte riktigt hunnit med och julkänslorna har inte alls hunnit komma. Speciellt eftersom julklappar har fått inhandlas i en annan sorts stress än det brukar, jag har valt att skita i gran i år, inte har pyntat as mycket och inte har bakat och sånt som jag brukar göra. Men har helt enkelt inte riktigt känt för det i år. Enzo har julpysslat och bakat peppisar på dagis och hemma här med ronja har vi bakat saffrans bullar men annars har inget sånt hunnits med. Men idag fick vi ut lite sånt i alla fall. Har rullat nån hundring köttbullar och gjort knäck hos svärmor!!

Har hängt där för dom har en tomte som går runt i området och delar ut godis så vi passade på att åka dit och träffa honom :) mys!!

Har by the way startat eget som jag kommer göra reklam för här också. Kommer kanske en egen hemsida ev. en egen blogg till den sen men nu först blir det lite smått här och sen lite smått på min sida på facebook. Dala Design by Malin heter den, kolla in!! Där uppdateras det lite när nytt kommer in, här (bilderna nedan) är vad som finns hittils. Kan tipsa om att snart kommer doptavlor :) ska bara få hem lite hjälp redskap från min upptagna sambo ;)



Fantasin sätter gränser. Har Dalahästar i alla sorts färger och med text om ni behagar men vill ni hellre ha det som sambon (- ett visitkort) eller som mig (- med min son på) går det också hur bra som helst!! Beställ redan idag! Det du gör är att maila mig på malin.pv.andersson@hotmail.se behöver bild, om du vill ha någon text, om du vill ha någon speciell färg eller har andra.önskemål och om du vill sätta in pengarna på konto eller ha postförskott.
150:- + frakt.

Nu ska jag mysa upp i soffan!!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar